Saturday, January 22, 2011

Adik ku down syndrome ....I LOVE YOU


Erm...akhirnya pada 22/1/2011 hari sabtu pada jam 1010 aku update jugak blog aku nie...nie lah tarikh keramatnya=)..hujan seh hari nie..aku norsakinah binti hamzah hanya insan biasa, cerita tak lah menarik seperti cik epal ,fatin liyana,ima kacak ,jejari runcing or ramai lagi blog yang gempak kat malaysia nie...pinjam nama jap ea...(sory la klaw tak sebut)..tapi aku tetap istimewa,kerana dirimu bergitu berharga..betol! bukan aku saja , semua manusia yang diciptakan kat dunia istimewa...jom dengar khutbah jap....dalam firman Allah"tidaklah aku cipta sesuatu itu dengan sia-sia"...hah,pe nak pikir lagi....jom jerit....SAYA HEBAT! SAYA ISTIMEWA....yeah! alamak dah macam kem motivasi la pulak. wokeh! straight to the point ...meh sini aku nak cerita seorang budak yang sangat istimewa yang hadir dalam keluarga aku yang Allah cipta penuh hikmahnya.....sape die???

.........................................Ini dia........................................


zulfadli @ dikjol




next


ini lagi


(Misi bejaya! thankz angah bertungkus lumus membantu imam muda nie)

wokeh...udah-udah ya dong...usah tenung lama-lama =)

Sapa budak kecik nie? ?ini la adik bongsu aku la...die nie penyeri hidup kami semua keluarga...hebatnya ciptaanmu Ya Allah...tidak lah ia sia-sia, setiap ciptaanMU..jom aku kongsi buletin hidup budak comey nie....sekarang umurnya 11 tahun...sekarang nie, alhamdulillah dia da jalan...cuma belum boleh cakap je lagi...harap semua doakan kan ya...agar dia boleh cakap...satu je harapan aku sebagai seorang kakak aku nak tengok dia boleh uruskan diri dia...aku bersyukur sangat..sob...sob!

Dik jol~~seorang yang sempoi seh. nape aku cakap die sempoi sebab suka suki je ti die nie...bila nak makan,tak kira la jam pukul 12 malam ka,3 pagi ka, tak de hal la nak makan...makanan kegemaran adik aku nie...teka la..pizza~ kfc~nasi ayam lotak-lotak abih~cendol leman dawi...so pilih yang mane? dah nama budak sempoi makanan un sempoi seh...NASI GORENG! ya nasi goreng itu makanan kegemanrannya...bahan2 dalam nasi goreng sempoi gila...letak je kicap dan telur...da siap...dia mmg suka sangat! I LIKE TO..

next


lagi satu dia nie pantang la nampak pintu rumah aku nie terbukak...so sape dtg rumah aku paham-paham sendiri ek,pandai-pandai la kowang masuk then tutup pintu...heeee and jangan salah sangka pintu aku berbuka luas sape nak datang rumah ya! ayuh mai datang raya yok!

...................................................................................................................................
sambungan~~~







No comments:

Post a Comment