Friday, August 12, 2011


........Assalamualaikum......
sila nyayi lagu ini dengan suara Ella

`ku tahu kau rindu sejak ku meninggalkan mu'

Hehehe...kau kenapa sakinah ?Jadi minah jiwang tak tentu pasal...PANG!!! amik kau! OK2 aku tahu aku bukan blogger yang terkenal kan...so jangan nak perasan orang rindu entry ko...OK STOP MENGARUT!.. masih belum terlambat lagi untuk aku mengucapkan selamat menyambut Ramadhan Al-mubaraq...nape ek aku da lame sangat tak updatet blog...meh aku bagi taw sikit..suka aty aku la nk bagi taw apa pon..ni blog sakinahhamzah kan! ~dengan gaya belagak~

korang buat-buat la ikhlas nk taw k...=)

1) Sangat lah sibuk membuat laporan industri

2) weh ,aku da dok ostel di poli pd..internet nya ikut ramalan kaji cuaca..agak-agak cerah poli nie..ade la lain internet nya yerk! pe leh buat nk beli berukband tak de duit..=)

3)Aku..mencari ilham untuk menulis blog..~sebenarnya no idea~ :)

4) dan kini aku sangat sibuk di sem 5 ...


munasabah ke alasan aku nie?

biar la

blog aku kan

ok

bye!


~abg hassan nk berkenalan boleh???...hahahah~

ok

baru

bye...bye..


1 comment:

  1. Asslmkm,kina!slmt hari rya gak!
    Haha,kina2,nakal kan ko skrg..asyik2 nk blik snawang je!nk kena ni$$

    ReplyDelete