Thursday, February 24, 2011

biar betul???

.....Assalamualaikum.....
Aku yang kurang ilmu ini ,ingin berkongsi ilmu yang tak seberapa ini..kan aku da cakap sebelum nie ,aku nak tunjuk kan keajaiban...kan..kan...meh nie...mari dekat ,duk rapat-rapat(yang perempuan je k)=) okays! Mula...Betul! serious! aku tak tipu ! betul weh! semua manusia penah buat silap dan penah buat jahat....aku pon, penah buat jahat
tapi..tak syok la asyik buat silap je..wat jahat je...tak boring ke? jom nak kita semua berubah...dapat pahala...Allah sayang lebih! (bak kata upin ipin)...Aku percaya orang yang buat jahat , mereka nie sebenarnya baik sangat...betul!jom la berubah kawan=) sebab kan de member saya nie...Dia pun Dah Berubah....tak caya??? tgk nie......!






















Haaaaaa...apa macam....pecaya tak?? binatang pun nak berubah jadi baik...tak mustahil kan kita sebagai khalifah Allah yang dipandang tinggi di mata Allah...~tegur saya jika saya silap~ ok 2 saje! ^__^

No comments:

Post a Comment